15 december 2011

Bloomingville




Stämningsfulla bilder från Betinas vackra hus,  som driver det fina inredningsföretaget Bloomingville. mer finns att läsa om detta i nya numret av Allt i hemmet. Nu har ju Boomingvilles underbara vår/sommarkatalog kommit ut och det är så mycket fint. Kan verkligen rekommendera att titta närmare på korgar, porslin, lampor osv. Mums, det finns mycket härliga nyheter. Idag är en ny dag och vi skall iväg till våra hemtrakter här på västkusten för att fota vackert julhem. Gårdagens studiofotografering blev så vackert, helt magiskt! /Ha en skön dag och nu lackar det mot jul!!! /H & M

1 kommentar:

  1. Jag kan inte påstå att jag är någon frekvent läsare av bloggar men av en slump så hittade jag er och måste säga att det är helt klart en av dom bästa jag läst. Mycket inspiration och härliga bilder. Kan kanske bero på att jag själv jobbar som kommunikatör och inredare. Jag och min lilla son ska till våren börja renovera vårt fantastiska hus som vi precis flyttat in i och det vore kul med ett besök av er i framtiden. Jag kör väl kanske inte den lantliga stilen rakt av utan blandar gärna mycket vitt med inredning från min favoritbutik Svenskt Tenn. Keep up the good work girls ; ) Trevlig söndagskväll önskar Pållan ; )

    SvaraRadera